لوگو یک نماد یا تصویر گرافیکی است که به منظور شناخت و شناسایی یک برند، شرکت، یا محصول خاص طراحی میشود. لوگوها معمولاً عناصر بصری ساده و قابل تشخیصی هستند. بابراین طراحی لوگو برای هر سازمانی ضروری است و طراحی لوگو آنلاین دغدغه های شما را برای این کار از بین میبرد. چاپ پیکسل اصفهان یکی از خدمات مجموعه اوج رشد می باشد.
طراحی لوگو انلاین
مجموعه اوج رشد به شما این امکان را میدهد که طراحی لوگوی خود را به صورت آنلاین به ما بسپارید. یک سری اط سوال های ما را در زمینه برندتان پاسخ می دهید و طراحان و مشاوران ما بهترین گزینه ها را برای انتخاب در اختیار شما قرار می دهند و تا انتهای این مسیر مشاور و همراه شما هستند تا همه چیز طبق سلیقه و بابا میل شما باشد.
طراحی لوگو
امروزه استفاده از هوش مصنوعی و سایز های لوگو ساز توجه زیادی را به خود جلب کرده اما از نطر ما این ابزار ها فقط برای ایده یابی و یا کسب اطلاعات بهتر است استفاده شود.
میتوانید به صفحه ی چاپ بنر اصفهان مراجعه کنید.
طراحی لوگو حرفه ای آنلاین
یک لوگو حرفه ای ویژگی هایی را دارد از جمله این ویژگی ها:
سادگی و خوانا بودن:
لوگو باید به اندازه کافی ساده باشد تا به راحتی به خاطر سپرده شود و در اندازههای مختلف قابل استفاده باشد.
مفهوم داشتن:
یک لوگوی خوب معمولاً پیامی یا مفهومی را درباره برند منتقل میکند که میتواند از طریق رنگها، شکلها و خطوط به تصویر کشیده شود.
منحصربهفرد بودن:
باید نمایانگر هویت و شخصیت برند باشد و از سایر لوگوها متمایز گردد.
انعطاف پذیر بودن:
باید به گونهای طراحی لوگو آنلاین انجام شود که در انواع مختلف رسانهها و فرمتها، مانند وبسایتها، محصولات چاپی و تبلیغات، به خوبی عمل کند.
فراموشنشدنی بودن:
طراحی آن باید به گونهای باشد که در ذهن مخاطب باقی بماند و شناخت آسانی را فراهم کند.
سفارش طراحی لوگو
لوگو نماد شرکت یا برند شماست پس به خوبی میتوان اهمیت آن را درک کرد.
پیشنهاد می شود طراحی لوگو آنلاین خود را به طراحان یا مجموعه های تبلیغاتی برگزیده ای همچون اوج رشد بسپارید تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.
قیمت گذاری لوگو
قیمت گذاری لوگو به پارامترهای مختلفی بستگی دارد :
- آیا آژانس تبلغاتی حرفه ای است ؛
- آیا الگوهای خاصی دارد ؛
- سفارش طراحی لوگو چه ارتباطی با کسب و کار ما دارد ؛
- در چه مدتی کار تحویل داده شده است ؛
طراحی آرم
لوگو با آرم متفاوت است اما به اشتباه مردم اینها را یکی می دانند. به طور کلی طراحی لوگو آنلاین به سه دسته تقسیم می شود:
- نشانه های تصویری
- نشانه های نوشتاری
- نشانه های تلفیقی ( تلفیقی از نوشتار و تصویر )
هیچ نامه ای بدون پاکت اختصاصی حرفه ای نیست
چاپ پاکت نامه
انواع سبک لوگو
- مونوگرام: از تایپوگرافی تبعیت می کند . با حروفی خاص و در ارتباط با برند مربوطه ایجاد می شود .
- تایپوگرافی: نام نوشتاری ، شبیه به مونوگرام است . دارای ریشه یونانی است . به عنوان مرجعی که قابلیت تبدیل شدن به فونت را داراست. برای امور خاص کاربرد دارد و به آن « الهام هنری » نیز می گویند .
- تصویری: شامل علائم تصویری ، سمبلها ، آیکونها ، پیکتوگرامها که از یک تصویر گرافیکی تبعیت میکنند. هدف رساندن پیام تصویری به بیننده می باشد . یکی از پرکاربردترین و محبوب ترین سبک در میان سایرین سبکها می باشد .
- انتزاعی: از انواع طراحی آرم های تصویری هستند . استفاده از عناصر پیچیده و گاها ساده برای رساندن مفهوم موضوعی ویژه است .
- مسکات: شخصیتی که نشان دهنده کسب و کار شماست . به عنوان حرفه ای ترین و جذاب ترین الگوهای طراحی لوگو آنلاین می باشد .
- ترکیبی: از تلفیق لوگوتایپ و لوگو تصویری در این لوگو همه عناصر د رجهت رساندن پیام انجام می شود .
- امبلم: از نوشته و فونت درون تصویر ؛ به نوعی نماد و نشانه ای از آن را شامل می شود . برای مدارس ، سازمانها و سازمانهای دولتی کاربرد دارد . سبک کلاسیک و اصیلی است . دارای فونتهای پیچیده است که این لوگو را از سایر لوگوهای دیگر متمایز می سازد . اغلب در خوانایی آن دچار مشکل می شویم .
- مینیمال: ارائه پیام و مضمون با حداقل ها . در واقع سبکی ساده بدون حواشی ظاهری است .
- سه بعدی: از قواعد پرسپکتیو تبعیت می کند .
کاربردهای لوگو:
لوگوها در همه جنبههای ارتباطی یک برند حضور دارند و شامل محصولات، بستهبندی، تبلیغات، وبسایتها، کارتهای بازرگانی و حتی یونیفرمهای کارکنان میشوند.
به طور کلی، لوگو نه تنها به تعریف هویت یک برند کمک میکند، بلکه میتواند عامل تشخیص و تمایز آن در بازار نیز باشد.
اهمیت طراحی لوگو در برند سازی
1. شناسایی برند:
- یک طراحی لوگو آنلاین متمایز و منحصر به فرد بعد از مدتی استفاده در ذهن مخاطبان ماندگار می شود و همین ماندگاری سبب شناخت راحت برند توسط مخاطبان می شود.
2. ایجاد اعتماد و اعتبار:
- داشتن یک لوگو حرفه ای و با جزئیات و به کاربردن آن در تمامی فضاها باعث می شود به مجموعه شما اعتبار ببخشد و همچنین مشتریان راحت تر اعتماد کنند.
3. بیان شخصیت برند:
- لوگو هویت و شخصیت یک برند را به صورت تصویری بازگو می کند. طراحی، رنگها، و اشکال میتوانند پیامها و احساسات خاصی را منتقل کنند که نمایانگر ارزش آن برند است.
4. تمایز از رقبا:
- در بازارهای شلوغ و رقابتی، یک لوگو میتواند به برند کمک کند تا از دیگر برندها متمایز شود. لوگوی منحصر به فرد میتواند به برند کمک کند تا در ذهن مشتریان باقی بماند.
5. ایجاد ارتباط عاطفی:
- لوگو همچنین میتواند به ایجاد ارتباط عاطفی میان شرکت و برند با مشتریان کمک کند. رنگها و المان ها در طراحی لوگو آنلاین میتوانند احساسات خاصی را در مشتریان برانگیخته و آنها را به برند جذب کنند.
6. یادآوری راحت:
- لوگوهایی که ساده و جذاب طراحی شدهاند، معمولاً آسانتر در یاد میمانند. یک لوگوی به خوبی طراحیشده میتواند به ایجاد یک تصویر قوی در ذهن مشتریان کمک کند.
7. ایجاد یکپارچگی در برند:
- استفاده از یک لوگوی مشخص در تمام منابع بازاریابی، از جمله وبسایت، تبلیغات، و بستهبندی، به ایجاد وحدت و یکپارچگی در برند کمک میکند.
8. فراهم کردن مفهومی از کسب و کار:
- یک طراحی لوگو آنلاین اصولی میتواند مفهوم یا فعالیت اصلی برند را به مخاطبان منتقل کند. به عنوان مثال، لوگوی یک برند محیط زیستی میتواند از رنگهای طبیعی و نمادهای مرتبط با طبیعت استفاده کند.
تبلیغات محیطی با بیشترین بازدهی!
چاپ تراکت اصفهان