چاپ لیوان اصفهان

جهت سفارش تماس بگیرید : ۰۹۱۳۶۰۶۴۰۰۵

اوج رشد همواره آماده پاسخگویی به شما می‌باشد!

دوست دارید برای مناسبت‌های مختلف به عزیزانتان هدیه‌ای زیبا و با قیمت مناسب بدهید؟ برای تبلیغات واحد کسب و کارتان دنبال ایده‌ای با قیمت مناسب و تاثیرگذاری بالا میگردید؟ ما در چاپ این امر را برای شما میسر میکنیم. چاپ لیوان با طرح و عکس دلخواهتان می‌تواند یک هدیه‌ی بی نظیر باشد. ما با چاپ فوری عکس روی لیوان اصفهان به شما کمک میکنیم در کمترین زمان بهترین انتخاب را داشته باشید. نگران قیمت هم نباشید. قیمت چاپ عکس بسیار مناسب و به صرفه است. آیا میدانید یکی از مهمترین خدمات ما چاپ استیکر اصفهان می باشد میتوانید برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .

چاپ لیوان

این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است .بسیاری از افراد باعکس فرد مورد نظرشان روی لیوان آن را به یک هدیه‌ی خاص و ماندگار تبدیل می کنند. گذشته از آن بسیاری از واحدهای کسب و کار با تبلیغات و برند و لوگوی خود روی لیوان از آن یک ابزار تبلیغاتی بسیار زیبا و تاثیرگذار میسازند..انها انواع مختلفی دارد در ادامه با ما همراه باشید تا همه آن‌ها را معرفی کنیم.

چاپ لیوان اصفهان

چاپ روی لیوان اصفهان با ارائه‌ی به‌روزترین و متنوع‌ترین طرح‌های در خدمت شماست تا به شما کمک کند تا بهترین‌ها را به عزیزانتان هدیه کنید.در ادامه سعی می کنیم انواع مدل‌ها و طرح‌های موجود را معرفی کنیم.

میتوانید به صفحه ی چاپ بنر اصفهان مراجعه کنید.

انواع چاپ لیوان

چاپ لیوان سرامیکی

این مدل از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین مدل‌های لیوان است که به دلیل زیبایی و مناسب بودن قیمت  و همینطور تنوع در رنگ نسبت به سایر لیوان‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. فقط کافیست رنگ مورد نظرتان را انتخاب کرده و طرح و یا عکس دلخواهتان را به چاپ روی لیوان اصفهان ارائه کنید و آنگاه شما یک هدیه ی بسیار زیبا  به سلیقه و نظر خودتان خواهید داشت. چاپ روی این ها به صورت حرارتی یا سابلیمیشن صورت می گیرد و به همین خاطر ماندگاری بالایی دارد. در این مدل شما می توانید انتخاب کنید که کل لیوان رنگی باشد یا فقط داخل لیوان یا دسته ها رنگی باشد.

چاپ لیوان شیشه ای

این نوع لیوان‌ ها میتواند برای کسانی که دوست دارند هنگام نوشیدن چای رنگ آن را مشاهده کنند گزینه خوبی باشد. لیوان شیشه‌ای که اغلب به صورت مات و برفکی ارائه می شود قدری کم رنگ تر خواهد بود اما می تواند وضوح بالایی داشته باشد.

چاپ لیوان چینی

جنس این لیوان‌ها چینی است و به دلیل سبک بودن وزنشان نسبت به بقیه سرامیکی محبوییت بالایی دارند‌ و اغلب با چاپ کوره‌ای ارائه می شوند که باعث میشود ماندگاری بالایی داشته باشند‌.

چاپ لیوان استیل

این نوع از استیل ضد زنگ ساخته شده و کیفیت چاپ بسیار بالایی دارد.وزن پایین این ان ها و کیفیت ساخت آن را بسیار پر طرفدار کرده است.ضمن اینکه بدنه‌ی فلزی آن موجب نگهداری حرارت نوشیدنی داخل آن می شود.

چاپ لیوان کاغذی

چاپ لیوان کاغذی که یکبار مصرف است بیشتر به منظور هدف‌های تبلیغاتی چاپ و ارائه می شود.

می‌توان  روی مدل‌های مختلف انجام شود که می تواند طرح‌های دیگری هم داشته باشد از قبیل لیوان های در دار استیل که یک نوع محافظ حرارتی یا فلاسک است،یا لیوان قاشق دار که همراه خود یک قاشق کوچک هم جنس لیوان دارد یا لیوان‌هایی با دسته‌های مدل دار و …

چاپ فاکتور اصفهان
با چاپ فاکتور اصفهان همراه باشید تا اطلاعات مهمی در باره فاکتور ، چاپ فاکتور فروش ، چاپ فاکتور آنلاین ، چاپ فاکتور ارزان و چاپ فاکتور رسمی آشنا شویم .
چاپ تراکت اصفهان

چاپ لیوان حرارتی یا جادوئی

 این مدل نوع دیگر چاپ است که به تازگی بسیار پر طرفدار شده است. این مدل درحالت عادی سیاه است اما وقتی چای یا هر مایع گرم دیگری در آن ریخته شود کم کم عکس یا متنی که روی آن چاپ  شده است نمایان می شود. ظاهر شدن عکس چاپ شده روی این لیوان منوط به  وجود مایع گرم در آن است و به همین خاطر می توان از دور تشخیص داد که چقدر مایع وجود دارد. این نوع چاپ می‌تواند به عنوان یک هدیه بسیار خاص انتخاب خیلی خوبی باشد و اگر می خواهید با یک هدیه عزیزانتان را سورپرایز کنید ما این نوع را به شما پیشنهاد می کنیم. در صورت داشتن سفارش فوری سفارش خود را به چاپ فوری عکس بسپارید و ماگ حرارتی با طرح دلخواهتان را  در کم‌ترین زمان  تحویل بگیرید.

مزایا چاپ

  • انتخاب طرح و عکس جذاب و زیبا
  • انتخاب لیوان و ماگ‌هایی با طرح و رنگ‌های زیبا
  • انتخاب عکس و طرح با کیفیت بالا
  • چاپ با کیفیت بالا
  • سپردن کار به یک تیم حرفه‌ای و قوی

چاپ فوری عکس روی لیوان اصفهان

برای انجام سفارش به صورت فوری فقط کافیست عکس و طرح مورد نظرتان را به ما ارائه کنید و آن را در سریع‌ترین زمان دریافت کنید. چاپ فوری عکس روی به شما کمک می‌کند تا بهترین کیفیت را در کم‌ترین و سریع‌ترین زمان تحویل تجربه کنید.

چاپ لیوان با طرح دلخواه

برای چاپ لیوان با طرح دلخواهتان باید ایتدا طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید .شما هم میتوانید بین طرح‌های موجود در سایت این انتخاب را داشته باشید و هم اینکه طرح موردنظر خودتان که می‌تواند عکس عزیزانتان و یا هر عکس دیگری باشد به تیم چاپ عکس فوری روی لیوان اصفهان ارائه کنید و سفارش موردنظرتان را دریافت کنید فقط دقت داشته باشید که عکس یا طرحی که انتخاب میکنید کیفیت بالایی داشته باشد.

قیمت چاپ عکس روی لیوان

قیمت چاپ عکس روی لیوان به عوامل زیادی بستگی دارد از جمله:

  • جنس لیوان(سرامیکی، چینی، استیل یا‌..   
  •  طرح لیوان( با دسته قلبی یا ساده، با دسته فلزی، قاشق دار، در دار و یا…)
  • کیفیت چاپ
  • تعداد سفارش
  • مدل( ساده یا حرارتی)

کلام آخر

چاپ لیوان با طرح دلخواه و یا با عکس عزیزانتان می‌تواند یک هدیه فوق العاده باشد که با پرداخت قیمت مناسب و هزینه ی کم میتوانید آن را تهیه کنید. شما با چاپ عکس عزیزانتان به آن‌ها این پیام را می دهید که چقدر به آنه‌اهمیت می دهید و حتی میتوانید علاوه برعکس مورد نظرتان با یک متن زیبا به آن جذابیت بیشتری ببخشید. از طرف دیگر امروز که بازار تبلیغات و به ویژه تبلیغات از طریق هدایای تبلیغاتی داغ است لیوان تبلیغاتی می تواند یک انتخاب بسیار خوب باشد تا شما را به جامعه‌ی هدف و مخاطبینتان نزدیک کند. پس برای ثبت سفارش و چاپ عکس‌های  دلخواه خود به ما اعتماد کنید و از طریق سایت ثبت سفارش انجام دهید.

.

چاپ فوری بنر کربلایی در اصفهان

این مجموعه مفتخر است سفارشات شما عزیزان را به صورت فوری و تحویل دو ساعته آماده‌سازی می‌کند !‌

فهرست مطالب

آموزش صفر تا صد فتوشاپ 2024

چاپ بنر کربلایی در اصفهان
بنر کربلایی
چاپ بنر حجاج در اصفهان
بنر مکه ای
چاپ بنر تسلیتی در اصفهان
بنر تسلیتی
بنر تولد
پیشنهاد ویژه جذب مشتری

مشاوره رایگان برای افزایش فروش  و جذب مشتری

تضمین میکنیم که نتیجه صد در صدی بگیرید