چاپ کارت ویزیت اصفهان

جهت سفارش تماس بگیرید : ۰۹۱۳۶۰۶۴۰۰۵

اوج رشد همواره آماده پاسخگویی به شما می‌باشد!

امروزه از کارت ویزیت به عنوان یکی از بهترین و قوی  ترین ابزار ها برای معرفی ، تبلیغات و بازاریابی در تمامی فعالیت های تجاری و کسب و کار های متعدد استفاده می شود . چاپ کارت ویزیت اصفهان البته ، یکی دیگه از خدماتی که ما انجام میدهیم چاپ استیکر اصفهان است در گروه اوج رشد ، تمام تلاش تیم طراحی بر این است که بهترین مدل های کارت ویزیت مربوط به فعالیت تجاری شما را همراه با طرح و مدل مورد نظرتان ، در ابعاد دلخواه طراحی و چاپ کند .

چاپ کارت ویزیت اصفهان

تا انتهای مقاله با مجموعه اوج رشد همراه باشید تا مواردی مثل سایز کارت ویزیت ، محتوای کارت ویزیت و جنس کارت ویزیت آشنا شویم .

یا بیزینس در واقع بهترین راه برای معرفی شما و فعالیت تجاریتان و همچنین راه ارتباطی بین مشتریان با شما می باشد . همچنین با استفاده از ان می توان اطلاعات تجاری را به ساده ترین روش ممکن با مخاطبین در میان گذاشت .

اهمیت استفاده از کارت ویزیت

داشتن کارت نشانگر شخصیت اجتماعی حرفه ی تجاری می باشد . همچنین اگر طراحی کارت مناسب و استاندارد باشد ، می تواند در یاد و خاطره مخاطب باقی بماند . بنابراین بسیار مهم است که طراحی آن به صورت مناسب انجام شود .مجموعه ما به شما این اطمینان را می دهد که مناسب ترین طراحی را برای فعالیت تجاری شما عزیزان انجام دهد .

شما می توانید در هر موقعیتی با ارائه کارت خود به دیگران به صورت گسترده حرفه و شغل خود را به دیگران معرفی کنید و تبلیغاتی آسان و بازاریابی راحتی را برای شغل خود ایجاد کنید .

چاپ کارت ویزیت

خصوصیات

  • سایز
  • طرح و رنگ
  • محتوا
  • جنس
  • قیمت مناسب
  • تعداد چاپ

سایز کارت ویزیت

یکی از مرسوم ترین نوع کارت ویزیت هایی که در ایران مورد استفاده قرار می گیرد ، سایز مستطیل شکل می باشد ، ولی به صورت مربعی شکل نیز چاپ می شوند . اما سایز کارت های مستطیل شکل بیشتر در ذهن افراد جای گرفته است .

سایز کارت های مستطیلی رایج در ایران بیشتر در دو سایز 8.5  در 4.8  و 8.5  در 5.5  ( سانتی متر ) می باشد که البته در حد 2 الی 3 میلی متر بابت کادر برش و منطقه امن کارت در نظر گرفته می شود .

سایز کارت ها مربعی شکل نیز به ابعاد 65 در 65 و یا 55 در 55 ( میلی متر ) و چیزی حدود 2 الی 3 میلی متر بابت کادر برش آن ها در نظر گرفته می شود .

بنابراین سایز کارت یک انتخاب کاملا سلیقه ای می باشد اما باید به گونه ای انتخاب شود که هم دارای ابعاد استاندارد باشد و هم حمل همیشگی آن آسان باشد و در جیب جا شود .

میتوانید به صفحه ی چاپ بنر اصفهان مراجعه کنید.

طرح و رنگ کارت ویزیت

انتخاب طرح و رنگ مناسب ، در معرفی و تبلیغات کسب و کار شما بسیار مهم است . امروزه به دلیل وجود دستگاه های مختلف چاپ از انواع رنگ ها برای چاپ کارت می توان استفاده کرد .

چاپ کارت ویزیت اصفهان

طرح و رنگ دلخواه شما را با استفاده از بهترین دستگاه ها و با بهترین کیفیت برایتان چاپ می کند .در انتخاب طرح و رنگ کارت باید یک آشنایی تقریبی با تئوری رنگ ها داشت . آشنایی با تئوری رنگ ها باعث می شود که در انتخاب طرح و رنگ نهایت دقت را به کار برد تا بهترین و موثر ترین مورد انتخاب شود .

هر رنگ به تنهایی دارای معانی و مفاهیم خاصی است که بیننده از دیدن رنگ ها ، این معانی را از آن ها دریافت می کند .

مفاهیم رنگ ها

  • رنگ زرد : خوشبینی را منتقل می کند .
  • رنگ سبز : صلح و سلامتی را نشان می دهد .
  • رنگ آبی : نمایانگر قدرت می باشد .
  • رنگ نارنجی : باعث تشویق مخاطبین می شود .
  • رنگ قرمز : جسارت و شادابی را به بیننده منتقل می کند .
  • رنگ خاکستری : رنگی خنثی می باشد .
  • رنگ سیاه : سیاه نمایانگر ثروت ، جدیت و قدرت می باشد .

بنابراین با توجه به مطالب بالا می توان رنگ دلخواه را برای کارت استفاده کنید ، همچنین می توانید از چندین رنگ مختلف که با یک دیگر ارتباط معنایی نیز داشته باشند و یا مکمل یک دیگر باشند استفاده کنید .

طراحی کارت ویزیت نیز با توجه به حرفه شغلی اعم از وکالت ، آرایشگری ، پزشکی و … متفاوت است.

محتوای کارت ویزیت

در محتوای کارت ویزیت باید به چند نکته کلیدی توجه کنیم تا محتوایی رسا و دقیق داشته باشیم و خواننده با خواندن محتوای کارت ها به اطلاعات لازم و آنچه که می خواهد درباره کسب و کار بداند دسترسی لازم داشته باشد .

  1. باید همه اطلاعات را به صورت کامل اما خلاصه و ساده بیان کنیم . مثلا در محتوای کارت ها اطلاعاتی شامل لوگو و نام شرکت و کسب و کار ، شغل ، اطلاعات تماس ( شماره تلفن ، ایمیل ) ، آدرس و آدرس وب سایت باشد .
  2. به طور کلی محتوای کارت ها را در یک طرف آن چاپ کنید . اما اگر می خواهید از طرف دوم آن نیز استفاده کنید بهتر است که نکات تکمیلی را  در پشت کارت ها چاپ کنید . 

بنابراین برای محتوای کارت هاخود نهایت دقت را به عمل آورید تا بتوانید بهترین و مجذوب کننده ترین محتوا را انتخاب کنید .

تفاوت کارت ویزیت و تراکت
بین این ابزار تبلیغاتی تفاوت های زیادی وجود دارد و هر کدام در شرایط خود کاربرد دارد
1. کارت ویزیت برای بازار گرم و برای افرادی که می شناسیم این ابزار کوچک است و در جیب جا می شود و همه جا می توان از آن استفاده کرد اما تراکت فضای بیشتری دارد و میتوان در بازار سرد به افرادی که نمی شناسید کسب و کارتان را معرفی کنید و تبلیغات و ترفند های تبلیغاتی را در آن پیاده کنید .
چاپ تراکت اصفهان

جنس کارت ویزیت

می تواند مقوایی و یا کاغذی باشد . همچنین هرکدام دارای طول عمر متفاوتی هستند . در مجموعه ان ها در انواع مختلف چاپ می شوند . اما بیشترین سفارشات مربوط به جنس کارت لمینت ، سلفون ، چرم و کتان می باشد .

در ادامه جنس کارت های متفاوتی را که می توانید در مجموعه ایی از ان سفارش دهید نام می بریم .

  • کارت ویزیت یووی براق – براق بزرگ دور گرد
  • کارت ویزیت سلفون براق – سلفون براق طرح موج – سلفون براق دور تخت – سلفون براق مربع دورگرد – سلفون براق بزرگ دورگرد – سلفون براق طلاکوب
  • کارت ویزیت سلفون مات – سلفون مات مربع دور گرد – سلفون مات بزرگ دور گرد – سلفون مات طرح موج – سلفون مات بزرگ دورگرد + یووی موضعی – سلفون مات دور تخت – سلفون مات طلاکوب – سلفون مات بزرگ دور گرد و طلاکوب
  • کارت ویزیت سلفون مخملی – سلفون مخملی بزرگ دور گرد – سلفون مخملی + یووی موضعی – سلفون مخملی و طلاکوب – سلفون مخملی و طلاکوب + یووی موضعی
  • کارت ویزیت سلفون براق طرح کتان ( سوسماری )
  • کارت ویزیت طرح چرم – طرح چرم بزرگ دور گرد
  • کارت ویزیت کتان اصل

قیمت کارت ویزیت

قیمت کارت ها به عوامل مختلفی همانند تعداد چاپ کارت ، جنس ان ها ، مدل و طراحی بستگی دارد . اما این مجموعه سعی دارد که بهترین کیفیت و طراحی را با کمترین و ارزانترین قیمت به شما عزیزان ارائه دهد .

به طور کلی حداقل سفارش تعداد چاپ کارت ها در مجموعه کارت ها اصفهان 1000 عدد می باشد . اما شما به همین تعداد بسنده نکنید ، زیرا کارت ها بهترین و آسان ترین راه برای تبلیغ حرفه شغلیتان می باشد بنابراین بهتر است که همیشه تعدادی از ان ها را همراه خود داشته باشید .

چاپ فوری بنر کربلایی در اصفهان

این مجموعه مفتخر است سفارشات شما عزیزان را به صورت فوری و تحویل دو ساعته آماده‌سازی می‌کند !‌

فهرست مطالب

آموزش صفر تا صد فتوشاپ 2024

چاپ بنر کربلایی در اصفهان
بنر کربلایی
چاپ بنر حجاج در اصفهان
بنر مکه ای
چاپ بنر تسلیتی در اصفهان
بنر تسلیتی
بنر تولد
پیشنهاد ویژه جذب مشتری

مشاوره رایگان برای افزایش فروش  و جذب مشتری

تضمین میکنیم که نتیجه صد در صدی بگیرید