چاپ جعبه اصفهان

جهت سفارش تماس بگیرید : ۰۹۱۳۶۰۶۴۰۰۵

اوج رشد همواره آماده پاسخگویی به شما می‌باشد!

چاپ بسته‌بندی اصفهان و چاپ جعبه اصفهان یک مجموعه چاپ جعبه و بسته‌بندی می‌باشد که تمامی خدمات مربوط به چاپ جعبه فوری ، چاپ بسته‌بندی فوری و چاپ جعبه مقوایی را با طرح و سایز دلخواه شما انجام می‌دهد . ما خدمت دیگری را نیز ارائه می دهیم میتوانید برای چاپ استیکر اصفهان با ما تماس بگیرید .

چاپ بسته‌بندی اصفهان با ارائه تمامی خدمات مربوط به چاپ جعبه فوری مثل چاپ جعبه‌ محصولات دارویی، چاپ جعبه محصولات تبلیغاتی، چاپ جعبه محصولات موادغذایی، چاپ انواع جعبه و ساک دستی و جعبه‌های کادویی و فانتزی، چاپ جعبه ماسک، چاپ انواع جعبه های محصولات خوراکی مانند زغفران و خشکبار و محصولاتی مانند چای و قهوه و … در خدمت شماعزیزان می‌باشد . سفارشات چاپ بسته‌بندی فوری محصولات خود را به ما بسپارید و با نتیجه آن شگفت زده شوید. در ادامه با ما همراه باشید .

چاپ جعبه اصفهان

امروزه از چاپ جعبه و چاپ بسته‌بندی تنها برای محافظت و نگه‌داری یک محصول و کالا  استفاده نمی‌شود، بلکه از آن برای بازاریابی و تبلیغ و رونق فروش نیز استفاده می‌شود . با اینکه کیفیت محصولات مورد استفاده بسیار مهم است اما سبک و ظاهر بسته‌بندی محصولات نیز به همان اندازه کیفیت اهمیت دارد . به همین دلیل طراحی و چاپ یک جعبه زیبا و جذاب برای بسته‌بندی محصولات بسیار مهم است . در این عصر رقابت و بازار رقابتی بهتر است برای بسته‌بندی محصولات خود به دنبال راه‌هایی باشیم که برای جذب مشتریان مناسب باشد . چاپ بسته‌بندی اصفهان برای چاپ جعبه مقوایی و چاپ بسته‌بندی فوری بهترین و زیبا‌ترین طرح‌ها و رنگ‌ها را ارائه می‌دهد .

چاپ بسته‌بندی اصفهان

مراحل به این صورت است که در ابتدا محصول و کالا به طور کامل مورد بررسی و آنالیز قرار می‌گیرد . پس از آن نوبت به ایده‌پردازی درباره نحوه طراحی جعبه و بهترین مدل برای جعبه می‌رسد و طرح اولیه جعبه و ساخت و رنگ‌آمیزی آن آغاز می‌شود . پس از تایید نمونه اولیه طراحی ساخت و چاپ جعبه در تعداد مورد نظر آغاز می‌شود و در آخر محصول نهایی به مشتری تحویل داده می‌شود .

از آن جایی که در این مجموعه جلب رضایت مشتریان همواره اصل اساسی در خدمت‌رسانی به مشتریان بوده تمامی مراحل طراحی و انتخاب رنگ و چاپ آن با نظر مشتری انجام می‌گردد .

میتوانید به صفحه ی چاپ بنر اصفهان مراجعه کنید.

چاپ جعبه فوری

اگر شما یکی از فروشندگانی هستید که برای محصولات خود نیاز به جعبه و بسته‌بندی دارید می‌توانید برای سفارش چاپ جعبه فوری و چاپ بسته‌بندی فوری با ما تماس بگیرید . چاپ جعبه اصفهان این افتخار را دارد که تمامی سفارشات شما را در کم‌ترین زمان ممکن و به صورت فوری برای شما چاپ می‌کند . چاپ جعبه فوری مزایایی دارد که  با یک‌دیگر مزایا و کاربردهای آن را برری می‌کنیم .

کاربردهای بسته‌بندی

محافظت و مراقبت از یک محصول

برای محافظت و مراقبت از یک محصول و یا کالا در هنگامی که تولید می‌شود تا مرحله توزیع و هنگامی که به دست مصرف‌کننده نهایی برسد از بسته‌بندی استفاده می‌شود، زیرا محصولات در هنگام طی کردن این مراحل تولید، جابه جایی، توزیع و… ممکن است با خطراتی مثل شکسته‌شدن در حمل و نقل و یا جابه‌جایی روبه‌رو شوند و یا بعضی از اقلام دربرابر نور خورشید خاصیت و کارایی خود را از دست می‌دهند . پس بسیار مهم است که برای تمامی کالاهای تولید شده مخصوصا کالاهای شکستنی و آسیب پذیر از بسته‌بندی و جعبه استفاده شود تا آسیبی متوجه کالاها و محصولات نشود .

شناسایی و مشخصات کالاها

ممکن است یک مدل محصول و کالا را چند کارخانه و برند متفاوت تولید کنند . بنابراین چاپ مشخصات و نام برند هر کالا بر روی بسته‌بندی کالاها و محصولات باعث می‌شود که خریداران به راحتی کالای مورد نظر خود را انتخاب کنند . از طرفی با چاپ مشخصات تولید هر کالا مانند نام محصول، شرکت سازنده، مواد تشکیل دهنده کالا، تاریخ تولید کالا و تاریخ انقضای آن، وزن محصول و … خریداران را قادر می‌سازد تا بهتر بتوانند کالایی که مدنظر دارند را انتخاب کنند .

جذابیت و تبلیغ محصول

بسته‌بندی های زیبا و جذاب بر افزایش فروش محصول بیشتر تاثیر می‌گذارند . مواردی مانند رنگ جذاب برای جعبه، طرح و مدل جعبه و .. در بسته‌بندی بسیار مهم است.

  • برای مثال جعبه‌های شکلات‌ها اکثر در طرح‌ها و رنگ‌های جذاب و زیبا ساخته می‌شود که برای جذب مشتری بسیار موثر است .
  • راحتی در حمل و نقل : امروزه عموم مردم و خرده فروشان به دنبال این هستند که بتوانند محصولات خود را به راحتی بسته‌بندی و حمل کنند . بنابراین بهتر است برای محصولات و کالاهای کوچک بسته‌بندی‌ها و جعبه‌های کوچک‌ و کم وزن تهیه شود . در این صورت حمل ونقل این مدل بسته‌بندی ها به راحتی و یا حتی با دست انجام می‌شود .

چاپ جعبه مقوایی

بسته‌بندی و جعبه درواقع کلیه فعالیت‌های مربوط به طراحی یک پوسته محافظتی برای یک کالا یا محصول است که در طی مراحل تولید، توزیع، فروش و مصرف کالا، از آن در برابر حوادث و آسیب‌های فزیکی و محیطی محافظت می‌کند . چاپ جعبه مقوایی برای کالا علاوه بر محافظت از کالا و یا محصول در جذابیت و فروش آن تاثیر فراوانی دارد . بر خلاف تصور عموم مردم که فکر می‌کنند کارتن و جعبه و بسته‌بندی یکی هستند، باید بگوییم اینطور نیست و در واقع با یک دیگر تفاوت‌هایی دارند . جعبه‌های کارتنی به دو صورت کارتنی و مقوایی وجود دارند و تولید می‌شوند اما چاپ جعبه مقوایی همانطور که از اسمش پیداست فقط از مقوا ساخته شده‌است که این مقواها هر کدام نوع متفاوتی دارند . جنس مقواها شامل مقوای ایندربرد، گلاسه، پشت طوسی، کرافت و … می‌باشد . برای سفارش چاپ جعبه مقوایی برای یک کالا و محصول به اطلاعاتی مانند ابعاد محصول، نوع محصول، وزن محصول و … نیاز داریم . اگر می‌خواهید اشیا و کالاهای ظریف را بسته‌بندی کنید بهتر است از جعبه‌های مقوایی استفاده کنید .

چاپ فاکتور اصفهان
با چاپ فاکتور اصفهان همراه باشید تا اطلاعات مهمی در باره فاکتور ، چاپ فاکتور فروش ، چاپ فاکتور آنلاین ، چاپ فاکتور ارزان و چاپ فاکتور رسمی آشنا شویم .
چاپ تراکت اصفهان

انواع مقوا

  • مقوای ایندربرد : این جنس مقوا دارای بافتی مقاوم می‌باشد . دو طرف آن سفید است و می‌توان بر یک طرف آن چاپ تمام رنگی انجام داد . این مقوا از طرف وزارت بهداشت دارای مجوز برای چاپ انواع جعبه‌های دارویی، آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی خاص و محصولات، با حساسیت های بالا می‌باشد .
  • مقوای کرافت : این مقوا بدون مجوز از وزارت بهداشت می‌باشد . بسیار مقاوم و وزن آن سبک است و رنگ آن، قهوه‌ای رنگ می‌باشد . این مقوا قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست است . مقوای کرافت برای انواع چاپ مناسب است به جز چاپ جعبه‌های محصولات دارویی و موادغذایی حساس که نیاز به تایید وزارت بهداشت دارند .
  • مقوای گلاسه : مقوای گلاسه دارای سطحی شفاف و صیقلی می‌باشد . دو طرف آن سفید رنگ است و می‌توان بر هر دو طرف آن چاپ تمام رنگی انجام داد . همچنین بافت این مقوا بافتی سفت و مقاوم می‌باشد . از این مقوا برا انواع چاپ جعبه محصولات و قطعات، به جز چاپ جعبه محصولاتی که نیاز به تاییدیه وزارت بهداشت دارند استفاده می‌شود .
  • مقوای پشت طوسی : این مقوا نسبت به دیگر موارد ذکر شده در بالا دارای تراکم  و بافت کمتری می‌باشد . این مقوا قابل بازیافت است و مناسب برای تمامی چاپ‌ها است به غیر از چاپ جعبه محصولات دارویی و موادغذایی حساس که نیاز به تاییدیه وزارت بهداشت دارند .

چاپ بسته‌بندی فوری

چاپ بسته‌بندی فوری یکی از خدمات مجموعه چاپ جعبه اصفهان می‌باشد . قبل‌تر درباره مزایا و کاربردهای بسته‌بندی و جعبه توضیحاتی داده شد . چاپ جعبه اصفهان با استفاده از بهترین و به‌روزترین دستگاه ها، چاپ جعبه فوری را در بهترین کیفیت چاپ می‌کند .

کلام آخر

از تاثیر جعبه و بسته‌بندی زیبا برای محصولات خود و نقش آن‌ها در بازاریابی و تبلیغ محصولات خود غافل نشوید . از چاپ جعبه و بسته‌بندی برای بسته‌بندی انواع محصولات دارویی، لوازم کادویی، محصولات غذایی و خوراکی، لباس و پوشاک و … استفاده می‌شود . درمجموعه اوج رشد، چاپ جعبه اصفهان و چاپ بسته‌بندی اصفهان برای مشتریان عزیز اصفهانی و دیگر شهرها به صورت فوری انجام می‌گیرد .

چاپ فوری بنر کربلایی در اصفهان

این مجموعه مفتخر است سفارشات شما عزیزان را به صورت فوری و تحویل دو ساعته آماده‌سازی می‌کند !‌

فهرست مطالب

آموزش صفر تا صد فتوشاپ 2024

چاپ بنر کربلایی در اصفهان
بنر کربلایی
چاپ بنر حجاج در اصفهان
بنر مکه ای
چاپ بنر تسلیتی در اصفهان
بنر تسلیتی
بنر تولد
پیشنهاد ویژه جذب مشتری

مشاوره رایگان برای افزایش فروش  و جذب مشتری

تضمین میکنیم که نتیجه صد در صدی بگیرید